Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

måndag 26 december 2016

Inte en enda fond än så länge..

Jag kan bara anta att jag inte får hjälp för att jag fortfarande var gift på papper när jag sökte om de fonder som nu har haft utdelning. Jag missunnar inte andra fondmedel såklart, men det gör väldans ont när man har 4 barn och vet att man inte kan ge dom något speciellt i jul. Julmat hoppade vi över helt, och julklappar köpte jag en varsin till mina stora tre, men ettåringen fick begagnade grejjor från vänner och bekanta. Hon bryr sig ju inte men mammahjärtat gör.

Så, ja.. Jakten på hjälp från fonder få gå vidare. Nu har jag problem med en tand, så ska försöka fokusera på tandvård och skulder nu. Måste komma på fötter så fort som möjligt, det är ju bara så galet jobbigt att be om hjälp när man känner sådan enorm skam att man lät sig bli lurad.. :(

Dessutom ska jag tillägga att jag blir fasiken bara mer och mer bitter för allt. Hade sökt hjälp från Julhjälpen på Facebook, blev lovad hjälp i novemer. Och som de skrev i gruppen så skulle man absolut inte tracka de som organiserade, för hade man blivit lovad så skulle man få hjälp- Alla i tur och ordning.. Men japp, jag och mina 4 barn glömdes. Så dagen innan julafton fick jag komma och hämta en klapp till min yngsta. (Hon som det inte riktigt var problem med) men ingen julmatshjälp eller till tre tonåringar. Senare fick jag ett meddelande om att de fått in lite Icacheckar och att jag kunde komma förbi och hämta dom. En timmes resa och jag hade alla hemma :S Kom inte ifrån.. Så då fick jag bara till svar "trisst" Så rekommenderar inte den gruppen. Jag är självklart otroligt glad att min tjej fick en klapp, men känner mig förödmjukad att behöva åka fram och tillbaka och må skit över att be om hjälp.

Nästa jäkla jul ska fan bli BÄST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar