Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

tisdag 3 januari 2017

Kommuner och landsting

Landstingen har massor med fonder riktade till sjukhusen. Då ska man antingen varit inlagd, ha pågående behandling eller nyligen utskriven från ett sjukhus. Men de är alla väl värda att läsa igenom om man själv eller närstående lider av någon sjukdom, varit med om någon olycka eller har andra handikapp.

Kommunerna förvaltar ofta över stiftelser och fonder för behövande eller boende i kommunen med andra behov. hittar ni inte er i listorna så hör gärna efter med medborgarkontoret på er ort. De vet om det finns eller inte. Jag bor i Stockholm och vi har en sista ansökningsdag i mars. Många fonder under en ansökan. Utdelningen är i början av december och det vet ju alla med barn att det är otroligt mycket värt at få en extra peng inför julen :)

Hör gärna av er till mig med om jag har missat din kommun (även om fonderna i mina listor uppdateras dagligen, så finns det garanterat oändligt med fonder jag missar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar