Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

fredag 20 januari 2017

Slut på sökandet för idag..



Alltså det här med att försöka skapa ordning i kaoset är ju lättare sagt än gjort..

Ju mer jag söker efter uppdaterad information desto längre ner gräver jag mig! I nuläge sitter jag med ett word-dokument på ca 44 sidor med länkar till olika fonder. Jag kikar igenom gammal upplagd information i olika fondsamlingar. Muttrar och mumlar för migsjälv när vissa av de betalda tjänsterna inte har uppdaterad info utan verkar ha kopierat andra fondsamlingar rakt av utan att ens försökt vara lite kritiska till att infon kanske lades upp för 10år sedan eller liknande..

Men jo, jag stänger min laptop för kvällen för att njuta av Jönsonligan!

På't imorn igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar