Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

söndag 8 januari 2017

Sömnlös natt = Fler fonder upplagda :P

Ja, jag har hittat några fler i alla fall :) Börjar bli lite trögare att hitta nya som stämmer in på behövande rätt o slätt.. Men när jag inte hittar fler kommer jag gå igenom allt och förfina lite vilka som kan söka och när man kan söka. Förhoppningen är ju att jag ska kunna lägga upp ansökningar direkt till sidan så att det hjälper sökanden lite.. Och vem vet, kanske fondförvaltarna uppskattar det med.

Första målet är ändå att komma igenom kommunlistan. Det känns som om det målet ligger relativt långt fram eftersom det är roligare att lägga upp andra fonder. Och dessutom har jag fullt upp med att hjälpa i Facebook-grupperna att leta fonder till lite mer speciella ändamål.

Nu är det godnatt, en ny dag om några timmar och ny tid att söka fonder!

2 kommentarer: