Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

måndag 9 januari 2017

Tog en paus i letandet

Japp, idag var jag "barnledig" och hade planen på att sitta och leta fonder hela dagen i lugn och ro. Men så blev det inte, min hemliga lilla last tog överhanden och jag åkte iväg och letade Pokemons med min bror... :P

Jag vet.. Jag är 40+ men lite barnasinne måste man ju få ha kvar. Mina killar har för länge sedan övergivit skeppet, så jag kan inte gå ut med dom och skylla pokemonletandet på dom heller. Min minsta är lite för liten för att alls tycka det är speciellt kul att sitta i vagnen medans mamma går och går, så jag passa på medans hon faktiskt var hos pappa.

Eftersom det inte alls blir av varje gång hon ska till pappa, så var det faktiskt, för första gången sedan skilsmässan lite skönt att få en dag för att bara göra ingenting.. Får man säga så när man har barn? Tja, jag vet inte.. Men nu var det så, och jag hoppas ju att hon trivs med att få vara med sin pappa en dag också. Mitt hjärta!

Annars brukar hon följa med ut och jaga med mamma. Även om jag inte spelar så mycket så är det ganska bra motion när man inte kommer ut så mycket annars. Rekommenderas!


Såhär ser vi i alla fall ut när vi är ute på vår jakt. Nästa gång får hon följa med igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar