Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

måndag 16 januari 2017

Varför gör jag det här?

Varför gör jag det här?

När jag just fött mitt fjärde barn bestämde sig min "man" för att lämna oss. Och eftersom han enligt alla konstens regler var försörjningsskyldig fick vi absolut ingen hjälp någonstans ifrån, så jag gav mig in i att söka fonder till mig och barnen.

Nu vill jag gärna dela med mig av mina fynd eftersom jag på resans väg stött på många som haft och har det väldigt tungt! Fonder kan vara klurigt att hitta, det finns många olika källor och många är ouppdaterade, så jag vill försöka hitta ett annat sätt att sortera dom.

Hjälp gärna till med att skriva en kommentar om du hittar något som inte stämmer eller en trasig länk eller liknande så att vi kan hjälpas åt att hålla oss uppdaterade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar