Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

onsdag 11 januari 2017

Fonder för ensamstående

Det finns det verkligen en uppsjö av.. Några fonder finns det faktiskt att söka för gifta/sambos också.. Men ensamstående med barn är den största gruppen som kan söka för välgörande ändamål.

Kika under aktuella månaden och kommande månader och läs det under "Behövande" så hittar ni där. Har man dessutom barn i skolan så ska man titta under studerande också. Men tänk på att man då söker för barnet..

Lycka till! <3

7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Inget missbruk eller kriminaliet :-) <3

    SvaraRadera
  3. Hej.jag är en långvariga sjuka kvinna med rygg ,nacken skada och opration på grund av fel opration blev nervskada och fick inte sjukpenning på flera månader .social hjälper inte .arbetsförmedlingen hjälper inte och jag har inte pengar även för mat och mediciner. Finns bevis för allt som jag beskriva till er .jag är ensam och har jätte tuff situation.är ni snäll och skicka ett svar .så fort ni kan .jag bor Stockholm. Mvh

    SvaraRadera
  4. Hej ! Härmed vill jag söka hjälp till tandvård och hjälp med ekonomiskt bidrag till lägenhet Mvh Janne Angantyr 0790-453855

    SvaraRadera
  5. Är ensamstående mamma jag behöver hjälp med ekonomiskt bidrag lägenhet och tandvård 0737245608 bor i Göteborg 0737245609 mvh Ramona Lindström

    SvaraRadera
  6. Hejär ensamstående mamma med ett barn som har det svårt ekonomisk .Jag behöver hjälp till kläder och skor för min pojke som är snart 15 och lite så han kan ha inför sommarlovet jag själv har en inkomst på 54000 om året från försekringskassa vill ni så kan ni kola upp det tacksam om jag skulle få lite hjälp vi bor i Bjuv

    SvaraRadera
  7. Hej jag skulle vilja be om hjälp till att köpa nya glasögon då jag fått sämre syr och ej har råd att köpa eftersom jag är långtidssjukskriven och 😞 med en pojk på 13 år

    SvaraRadera