Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

fredag 12 maj 2017

Dags att ta tag i fondletandet igen..

Började arbeta i början av Mars och har verkligen inte haft tid till att sitta vid datorn, men jag tror att det börjar bli dags igen! Hoppas fortfarande på några fonder som jag sökt tidigare för att stötta upp lite i sommar. Skulle vara så härligt att kunna göra något tillsammans.

Som det är nu har jag ju inte ens någon semester att ta ut och kassan är ganska skral efter att ha varit hemma så länge :S Men måste säga att jag är otroligt tacksam och glad att jag har hittat ett arbete som jag trivs med att gå til varje morgon!

Nu ska jag fortsätta uppdatera kommunlistan.. Fort går det inte, men jobbar på :)

Mot nya fondäventyr! :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar om du fått pengar från någon fond/stiftelse, och isf från vilken och hur mycket?
    Din blogg är super!
    Kram från en annan ensamstående, fondsökande mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ber jättemycket om ursäkt att jag inte har svarat.. Sommaren kom ivägen :P Jag har fått från några olika fonder. Bäst är att söka de som kommunerna förvaltar (av egen erfarenhet) Där har jag fått varje år när jag har sökt. Sen har jag fått av FVO, Alma Dettow och några fler småfonder. Men FVO är där jag har fått störst summa för möbler och kläder.

      Nu vet jag inte vart du bor, men den fonden är oftast öppen för bara Stockholm, men ibland öppnar de för hela Sverige, så håll koll där :)

      Sen vet jag att många fått hjälp från Kyrkan. Även om det inte alltid ger pengar, så kan man få hjälp med matkassar och liknande och det hjälper ju ganska mycket!

      Radera