Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

torsdag 3 augusti 2017

Fick från FVO!

Idag är jag lite glad eftersom jag fick en liten peng från FVO till att köpa lite möbler till barnen! Så skönt att gå ut och köpa det som behövs hemma. Annars har jag inte hört av någon fond senaste tiden. Jag har i ärlighetens namn inte heller varit superaktiv i mitt sökande. Jag har ju ett heltidsjobb just nu och inte bara att jag är fullt upptagen på dagarna utan att jag känner att jag kan klara mig själv med löpande utgifter som det är. Så känns som jag bör lämna fondmedlen till de som behöver dom bättre. Vill gärna att barnen har hela sängar och lite nya kläder inför skolstart såklart, och det får dom nu!

Jag ångrar mig lite att jag inte sökte för tandvård, men det får bli nästa omgång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar